2016年12月2日 星期五

❤飲食❤ 香味噗鼻豚骨拉麵 ~ 博多拉麵別天神

在尖沙咀做完gym後,有點餓餓地, 加上一人去食, 
咪食D簡單晚飯,選擇博多拉麵別天神 拉麵 

 這店因只有二款拉麵,
蝦味噌拉麵及豚骨拉麵選擇


個日不好彩蝦味噌拉麵缺貨,
 那我只有選點豚骨拉麵套餐$105


小食選了小龍蝦蟹子沙律

小龍蝦及蟹子配上特製沙律醬, 與紫菜包住來食,
突顯小龍蝦的鮮味之餘味道,非常清新開胃。


豚骨拉麵
 豚骨拉麵,裡配料有紫菜木耳、一個溏心蛋 叉燒

 白色的豚骨湯底,十分濃郁美味

溏心蛋煮得剛剛好,有半流心滑嫩口感

叉燒肉帶有少肥肉,算是瘦叉燒,
吃起來不油膩,口感鬆化。


 麵條是細麵條,沒水味,
起來煙有彈性,掛湯力也不俗



在卓邊放置加添不同調味,
有蒜蓉、芝麻紅薑絲七味粉
辣芽菜麵汁,來迎合配搭各人口味呢! 



博多拉麵別天神
尖沙咀阿士厘道24號天星大廈地下A1地舖




Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
* Fanpiece * SinaBe* esdlife*  Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...