2016年12月17日 星期六

❤飲食❤ 真材實料靚湯米線 ~ 農米莊

上星期六下午,在旺角做gym後,有點餓餓地,
米決定到附近食下午茶
因我太愛食米線,所以決定到農米莊食


店裝潢簡潔舒服


香菇松露螺片$38
以特製松露醬汁烹調,螺片及菇好夠味,
口感嫩滑軟腍,一道滋味小食


懷舊雞湯米線 (下午茶) $43
  懷舊雞湯米線,裡配料有雞件木耳腐竹、藥材等


首先飲啖一口湯,是藥材味湯底 ,清清甜不油膩



雞件肉質鮮嫩,口感不粗糙


米線不會煮得過腍,非常煙韌彈牙,掛湯力也不錯

最後, 全碗米線連湯都食晒啦! 食後完全沒有口渴感


意大利芝士餅紅豆冰 跟餐 加 $8
有意大利芝士味的紅豆冰,好有創意,
紅豆煮得好沙,味道不錯,不會過甜呢!


農米莊
旺角豉油街68號地下


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...