2017年8月31日 星期四

❤飲食❤ 有情調西班牙菜 ~ Cocina 3 Tapas Restaurant & Bar

朋友相約我到奧海城食晚飯, 續後方便行街睇戲。
這是西班牙菜餐廳。

餐廳裝潢充滿歐陸風情,好有格調,非常relax,好有外國Feel!

首先, 一坐下送上好脆墨西哥粟米片小食, 
沾點酸忌廉醬更美味可口

當然點了Edelweiss 啤酒,具淡香花香味, 不苦澀


好快手, 一氣過D菜好快上了台呢!


忌廉芝士煙三文魚波 $72

外形似圓碌碌壽司波,是煙三文魚包住忌廉芝士, 
外層有三文魚煙燻鹹香味, 內忌廉芝士帶軟滑入口溶化

帕爾瑪火腿配蜜瓜沙律  $68

帕爾瑪火腿偏鹹煙,配上甜甜的蜜瓜,
味道一流,而沙律菜好新鮮

白酒忌廉煮青口 $78

好飽滿肥的青口,配上香甜的白酒忌廉汁,
有洋蔥粒及菜等烹調,可提升青口鮮味。


西班牙傳統陳醋豬仔脾   $128
豬仔脾入口 十分軟淋,肉質軟滑,
陳醋味入晒,味道不錯,
旁配有香脆薯角,簡直送酒一流。


慢煮西班牙牛肩肉 $178


慢煮西班牙牛肩肉口感鬆軟嫩滑,
具有肉汁, 加上好入味,
配上秘醬汁好惹味,而底下配了瓜菜,令人回味無窮。



Cocina 3 Tapas Restaurant & Bar
大角咀海泓道1號奧海城三期地下G22號舖


Yin's Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...