2018年9月14日 星期五

❤飲食❤ 米芝蓮拉麵店 ~ 蔦 Tsuta

朋友相約我去銅鑼灣行街前,
選擇Tsuta蔦米芝蓮拉麵店晚飯


店地方不大,座位全是坐在吧台


 是開放式廚房,可睇到廚師製作食物




日式煎餃子  $45
這餃子好味,煎得不太油,皮薄餡料靚多汁


照燒雞味玉拉麵  $125

照燒雞味玉拉麵的餸,有焦香雞件、溏心蛋、
香甜的栗米粒及蘑菇等。
拉麵配以雞湯底比較濃厚不油膩,
麵條能掛滿濃而不膩的湯底,
至於拉麵條軟硬適中似蛋麵,富彈牙夠滑溜。


醬油味玉义燒拉麵  $149 (細)
醬油味玉义燒拉麵拉麵有四片鬆化叉燒、
勁溜心的溏心蛋、爽口等,
湯底好清醬油色,
湯好清不油,有陣陣松露醬味,
麵條口感及掛湯不錯,令人一試難忘


Tsuta 蔦
 銅鑼灣登龍街18號V Point地下2號舖



Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...