2018年9月7日 星期五

❤飲食❤ 時令刺身衝撃味蕾 ~ 鮨月

有日好朋友相約我出來她公司附近灣仔飯聚,
經過發現新開的日本餐廳~鮨月,
就決定依間食晚飯。

店裝潢簡約,具有日本風情。

在大門玻璃大窗貼上當日時令食物

 
我地選食omakase $800/位

我地坐bar枱,可睇到師傅製作食物,又可以同師傅傾計交流
首先來杯,自家制梅酒$80/2杯 , 好重梅味, 十分好飲

前菜
福岡粟米
這是生粟米, 入口脆口清甜


七味魚翅干 
魚翅干係送酒的恩物,濃味得來有嚼勁,
有魚香味,可沾點沙律醬更加美味


刺生
眼仁奈  
切得好簿身的眼仁奈 ,肉質爽口帶嚼勁,可沾點酸汁,
可完全把魚的甜味道提鮮出來,令人一嚐難忘。

 汁煮螺入口爽軟帶甜, 十分入味可口


厚岸蠔
厚岸蠔來自北海道, 肉質柔潤肥美,
已淋上醋汁海草,入口有濃濃香。


油甘魚腩
油甘魚腩口感厚實滑嫩,帶細緻甘甜, 
入口肥而不膩,勁有魚油厚重感。
經油炸的白蝦輕輕咬下,酥脆口感,鹹中輕甜


赤身】


吞拿魚肉質肥美軟滑,有濃魚香的滋味


壽司

羽太壽司 
 羽太壽司,肉爽口緊緻,有濃濃魚脂香味


赤蝦壽司 


赤蝦壽司,入口鮮甜彈牙配上蟹羔,口感香甜咸滿足


比殼知壽司

   
比殼知,魚部份被輕烤,魚肉質香滑肥美,
配上甜酒煮的紫菜更美味


拖羅壽司  
拖羅壽司,是中拖羅具好香魚油脂,
入口即溶的口感,脂香吸引迷人


炸物
天婦羅
 這天婦蝦、紫薯及南瓜非常脆口可口,
外脆內軟的口感恰到好處,香而不油膩


燒物
 燒白果入口味道清香,口感軟糯帶彈牙


 燒白鱔燒得好有魚香味, 肉好又滑,略為乾身



和食
紫蘇冷麵】
這幼身的冷麵具濃厚紫蘇味, 滑口口感,味道不錯


甜品
 柚子雪葩
這柚子雪葩有濃濃柚子清香甜味,
以滋味晚飯作為結尾


鮨月
灣仔月街2-12號地下D-F號舖


Yin’s Blog
*  Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice Dianping
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...