2018年9月12日 星期三

❤醫美療程❤ 去皺去紋提昇護眼肌好方法 ~ Ultherapy 的眼部輪廓拉提療程 @Evvus


現時的我為公為私,都要捱夜早起,
又經常使用手機及欠缺休息,
令雙眼肌膚急劇老化,
加上大家都知眼周肌膚特別脆弱幼嫩,
稍一疏忽護理,就好易出事!
鬆弛、下垂、細紋、眼袋等問題隨之而來
睇下我d,都好明顯睇到我對眼既問題真係好明顯,
眼袋成了整對眼既focus,又深又大又明顯,再加上就算唔笑,
魚尾紋都明顯可見,呢兩個致命問題最打擊整個人既神情同光采。令我望落去比一般同齡的人特別老,尤其是眼部鬆弛下垂的問題,很易令人顯得沒精打彩,需要對症下藥,才能對抗歲月痕跡。
  
最近經朋友介紹,
叫我在個人醫美自選平台 gratus去選擇自己心水既療程
特別是一個眼部療程,她十分推薦,
就是 Ultherapy 的眼部輪廓拉提療程,
gratus 可以選擇不同的地點做療程,
而做Ultherapy眼部的HIFU 療程,當然要找有醫生的地方,
gratus就可以輕鬆預約了:過程方便,價錢公開亦透明度高!

今次我就來到NEO DERM 旗下的Evvus旺角朗豪坊分店
進行Ultherapy 的眼部輪廓拉提療程

這療程不用開刀, 無創技術Ultherapy就是升級版HIFU,
只要進行一次療程,就可以有效一年,真的好吸引!

旺角朗豪坊分店裝潢以白色為主,
地方寛敞舒適,可望到維港景色


 來到時,店員好細心來杯飲品待入房做療程。


 Ultherapy輪廓拉提療程

美國FDA認可的Ultherapy,
是非侵入性拉提醫學美容療程,
利用高能量聚焦超聲波深入至4.5mm肌腱膜,
達至面部拉提的最佳深度,
其熱能更有成60-70度之高,
可有效刺激肌膚骨膠原收縮,
發揮更新、重組的功效,
因而令肌膚有提升、緊緻效果。



進入簡約的療程房, 首先清潔面部肌膚

因只進行眼部療程,所以敷上麻醉膏於眼周約30分鐘,
可有助減少痛楚感

 之後搽上凍GEL保護肌膚來降溫,就可以開始。


全療程由專業醫護人員主理,所以十分放心。


 開始時每一下有點微熱感覺,
D位置就有點酸軟感,尚算不太痛,可接受到。



 完成後,有療程部份肌膚,
只有少少泛紅沒傷口,過一陣子就好快消散。


這療程不是即時見效,因要俾時間膠原蛋白重組並持續增生,
所以最明顯效果顯要等待三個月後出現,功效可持續一年。
真的好期待能擁精靈眼肌,到時向大家分享呢!



輸入介紹人編號仲有優惠!
現在只要你到gratus.com.hk網站購買Ultherapy眼部療程,
記得係介紹人編號加入: YIN818」,
除了享有$1,888既優惠外,
仲額外送你Bicelle R-OX 凝亮水活眼霜 (15g) 1
Bicelle 全效維他命B5補濕精華 (1.5ml) 3(價值: $349)

*優惠日期至1031日,先到先得,送完即止
*介紹人編號優惠不可與其他優惠同時使用
*購買後10天內會發出SMS有關禮物安排

有興趣即到:http://bit.ly/GBOMA0818A
  

EVVUS


療程儀器由香港總代理Neo Derm提供


Yin’s Blog
*  Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice Dianping
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...