2018年12月12日 星期三

❤飲食❤ 悠閒越式中午餐 ~ Le Viet

星期天特別遲起身變相到中午時分,
朋友相約我到旺角Le Viet 食 中午飯,
接著行下街去shopping買聖誕禮物

這店主要食越南菜


店裝潢不錯,色彩繽紛,好有活力感覺


點了勁豐富早餐
豐盛全日早餐  $108
   LE Viet ALL DAY BREAKFAST  
供應時間 8:00am - 5:00pm

大大份早餐,有好多款野食, 一次過滿足我的乜都想食

前排有兩款飲品, 我選橙汁coffee,
越式柚子大蝦沙律十分開胃;
 鮮什果杯有西瓜及哈蜜瓜好鮮甜;
焦糖燉蛋入口順滑不太甜,我就留餐後食;
豬肉鬆會放入粥來一齊食

前排有4大款野食

越式蒸粉包外皮粉包煙煙韌韌,
內餡餡料好豐富,食落不錯。

 越南鮮雞粥~雞滑而不鞋,而好軟綿香甜有雞香味,  
 可加上豬肉鬆,更美味


厚烘多士按個人可沾點牛油煉奶呢!
菜脯煎雞蛋入口 不鹹好食,送多士及粥一流


咖喱炒大虎蝦$168
這咖哩炒大虎蝦好足份量,約有3大虎蝦已切開一半方便食,
蝦肉入口彈牙,沾著濃郁咖喱醬汁, 十分惹味,
吃時配上飯一絕


精選套餐 11:30am~18:00pm
生牛肉湯粉$59  連飲品
這生牛肉湯粉(選金邊粉),生牛肉滑嫩,蘿白清甜, 


配上溜金邊粉,
並有鮮甜富濃郁香料味的牛肉湯底,令人回味。



精選套餐配特飲另加$8
椰汁綠豆冰
椰汁綠豆冰具好濃椰汁,
而綠豆係用了開邊綠豆,飲起來清熱氣透心涼。


 Le Viet 
 地址: 旺角彌敦道636號銀行中心1樓101-106,108-109號舖
Tel: 25216322


Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...