2018年12月10日 星期一

❤飲食❤ 泰風情之生日飯 ~ MILU THAI

我愛食泰國菜,所以朋友選擇食泰國菜來慶祝我生日,
就來到~銅鑼灣MILU THAI


店地方寬大, 牆身有graffiti圖案, 
感到好新潮好young 裝修




【炭燒豬頸肉】 $78

斜切成薄片的炭燒豬頸肉,
口感較爽脆焦香惹味,

可沾點泰辣醬,佐酒小食一流。



【柚子鮮蝦沙律】 $88
有啖啖蝦肉,配甜酸柚子,
味道清清甜甜勁開胃



【生蝦刺身】 $ 98
蝦鮮甜爽脆,配合生蒜辣,
椒仔點及泰醬,肉質厚身鮮甜彈牙,
好好味呢!


鹽燒鰂魚 $138
切開外層被燶煙燒黑鰂魚,
展現白白的魚肉,單食魚肉嫩滑非常,
另可蘸點醬料,另外別有風味


黃咖哩炒蟹 $388
這咖哩炒蟹份量十足, 見有大隻肉蟹,大大引起食慾 
啖啖入口鮮甜,加上香醇杰身黃咖哩,
又鮮又香濃惹味,令人回味無窮


蒜蓉包  $38
不會浪費咖哩汁可蒜蓉包來同食


珍多冰  $28

入口香甜,具濃濃椰汁味, 
內有好多爽粉的條,份量都幾多


MILU THAI
銅鑼灣耀華街3號百樂中心2樓




Yin’s Blog
The Ztyle*  Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
歡迎找我合作試用出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...