2016年2月26日 星期五

❤飲食❤ 慶祝元宵佳節的晚飯 ~八幡屋日本料理

元宵佳節,男友知我大愛食日本料理,
就特意約我來食日式放題 ~ 八幡屋日本料理食,
位於旺角兆萬中心9.
 


這店裝修跟一般日本料理放題的風格差不多.






八幡屋日本料理有多種類美食任揀任食,

有刺身、沙律、小食、燒物、炸物、日本料理、
壽司、麵飯等熱盤料理、甜品及飲品等.

首先送來刺身
 
刺身色澤都不錯,味道質素都好平均,
簿切劍魚腩口感清甜,
厚切三文魚好肥美,
而蝦有甜蝦及虎蝦選擇,非常甜鮮可口. 

只需另加HK$50,就可升級體驗
有油甘魚刺身, 赤蝦及珍寶帶子刺身、
生蠔、五行壽司及和牛壽司等.



油甘魚刺身入口極重魚味,
肥厚充滿油份,赤蝦及珍寶帶子刺身鮮甜.



生蠔


沒殼生蠔口感滑溜帶海水味,
配有檸檬汁,更特出蠔鮮味.


五行壽司
五行壽司細細粒好易食,樣樣足料都好好食.


火灸柚子和牛壽司
經輕微火燒和牛,肉味豐富好濃,
配上清甜柚子抹醬,好惹味呢!


沙律
沙律菜好有脆口感及好新鮮.


天婦羅及炸物
樣樣都點了D,我最愛食炸蝦天婦羅啖啖肉,
而炸漿好簿,口感香口.
另外芝士年糕,內餡滿滿芝士,食落口感好豐富.


燒物
全燒物燒得剛剛好,不會太燒焦,
特別牛舌滑嫩,好爽口好有口感,味道一流.


日本料理
選了粒粒乾身好香鰻魚炒飯、
香濃牛肉拉麵及滑彈牙冷稻庭烏冬.


飲品
當然美食配美酒,
選了熱清酒也是任飲


最後以甜品為元宵飯完美終結

 甜品我選了甜甜酸酸焦糖菠蘿,可幫助消化;
櫻花水信玄餅賣相好吸引,口感滑順;
富士蘋果一口大福,軟綿的外層,內有果香味呢!

最讚!店員會常執檯及換碟,

另外食物選擇眾多,下次必再光顧呢!



八幡屋日本料理
旺角西洋菜南街1N兆萬中心9樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
* UBlog *  Weshare * Myage * Elle
88DB Glamablog *SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...