2016年2月4日 星期四

❤飲食❤ 巧手素菜賀年~ 一心素食

朋友是素食之人, 他相約我官塘工廠區食晚飯 ~ 一心素食  .


在街見到一心素食二拉架 介紹 2 人套餐只需 HK$249 
及有得預訂素盤菜.


位於鴻圖樓3樓




店簡潔以白色為主裝修,地方舒適.


點了二人餐

前菜
豆腐沙律
滑溜溜豆腐及新鮮沙律菜,
配芝麻醬,非常開胃.


冷盤
素鮑魚撈起 (蛋素)
撈起寓意一生運財,風生水起,好意頭新年菜式.
撈起十分豐富,有以切好條彈牙素鮑 
爽甜蘿蔔絲 爽口青瓜絲 、新鮮生菜絲等, 
而下面有好滑烏冬,配合芝麻醬撈起來食,非常清新好食.


小食
酥炸三拼鮮菇
三拼鮮菇有白玉菇 、靈芝 、雞脾菇,
菇外層非常熱辣香脆,
而內層保持菇甜鮮味不乾,
沾點沙律醬更滋味,必點小食.


自家秘制南乳素肉腩石頭鍋

這石頭鍋內有好有質感素肉腩、好枝竹、花生等,
配咸咸地南乳汁,非常好送飯.




百結炒東坡素肉塊
有東坡素肉塊,口感好似真肉有肥膏口感,
配打結腐竹及紅黃椒一齊來炒,
但汁不夠惹味呢!


一心炒飯
炒飯有內什菜及冬菇等,
說到飯粒炒得好乾身,好好味,


香甜水蜜桃布甸蕃薯糖水

當然二人餐有餐飲啦! 忘記拍照



在出入口旁, 有售素食乾糧及飲品呢!



一心素食
觀塘鴻圖道30號鴻圖樓3樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...