2016年2月23日 星期二

❤飲食❤美味多選擇的嗱喳麵 ~ 來多碗車仔麵

我相約妹放工到家附近食晚飯,
因太耐沒食嗱喳麵就決定去 ~ 來多碗.

不用多說,店裝潢麵店一般格局,清潔衛生,都好多坐位.

 想不到這車仔麵店有好多餸及麵選擇



自己要到出外點餸及麵,那麼多餸選擇,見到都流口水.


我經一輪諗選了四餸
豬腸、翼尖、冬菇、魷魚,
而麵底就選擇粗麵,要加辣.
辣醬是精華所在.


豬腸色都知它應有水過,
豬腸內乾淨,味道不錯,口感非常肥厚.

雞翼尖好入味,而骨軟腍肉不爛口感,
完全沒雪味,好滋味呢!


冬菇口感厚實,香氣濃郁,
剛剛好口感不軟不硬.


魷魚好爽彈牙,帶辣味,惹味非常,是不二之選.




粗麵份量都好多,入口帶爽, 沒太重鹼水味.


妹也選了四餸
蘿蔔豬紅、魚皮餃、牛腩,
而麵底就選擇油麵,要加辣.


我就偷食她的牛腩魚皮餃.
牛腩有點失色不太軟腍,
魚皮餃餡料十分足,厚肉爽滑.


跟麵,只需另加八元,就可以有飲品飲.



這店食物港味十足,我就想起小時食嗱喳麵回憶吧!


來多碗車仔麵
觀塘康寧道62號地下

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
* UBlog *  Weshare * Myage * Elle
88DB Glamablog *SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...