2016年2月4日 星期四

❤飲食❤ 燒烤香腩肉 ~ The Grill Room

在銅鑼行街見有The grill Room二拉架寫 
Thursday Ladies Night食野送坏香檳俾女士,
反正要食晩飯咪幫襯.

The Grill Roon 位於 The L. Square5樓

店裝修西式風格,具歐美風情.

有高台坐,配上有氣氛燈光,好有酒吧風格,
在另一道wall有多個fox公仔圖案好可愛, 充滿輕鬆.


店推出Thursday Ladies Night
贈送女士飲甜甜味的香檳.

我選擇了套餐,包前菜,主菜及甜品

前菜
三文魚他他配香草乳酪汁
好鮮甜的三文魚肉,
配上酸酸甜甜的香草乳酪汁十份開,
連多士及菜一齊來食.


主菜
脆皮蜜糖柑桔燒腩肉
這燒腩肉可以食到三層口感, 
食到腩肉皮的香脆焦香, 
中間的軟腍的脂肪,底層的瘦肉,
沾點柑桔醬,可減低肥膩感及.

甜品
意式奶凍配巧克力湯
好香濃古朱力湯,配似雲呢拿味香滑的奶凍,非常之match.


The Grill Room
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square5樓

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...