2016年6月29日 星期三

❤飲食❤ 翻尋味的龍蝦湯底 ~ 村爺爺龍蝦湯.泡飯.燉湯專家

上星期六放工後是下午,因去做gym前沒食午餐, 
所以做gym後休息一陣,獨自到附近食下午
 結果選村爺爺,全因最吸引是龍蝦湯,因我勁愛飲湯呢!


餐廳裝潢沒得特別,係一般格局, 地方乾淨舒適,都好多坐位


最後我選擇了,勁豐富的下午茶

極上海鮮龍蝦湯手打烏冬
 手打烏冬另加$10 及另Order響鈴

再吸引的是龍蝦頭,非常有份量,
大大碗內有好多海鮮,
見到都口水都流出來


嚐一嚐龍蝦湯先,呈現底淡啡奶色,
清甜好飲,龍蝦鮮味十足攻上舌頭  

大堆頭海鮮
有龍蝦頭、大大厚肉甜的元貝、
肉質的鮮嫩青口、彈牙十足魷魚、
爽甜的墨魚、鮮甜的蜆肉,
令整體更豐富更鮮美。


 而手打烏冬爽口好Q彈牙,
配上龍蝦湯同食,簡直一流


響鈴

豆香十足,香脆非常


跟餐果汁另加$8
熱情果汁
每一口喝到熱情果汁自然風味,非常好飲



村爺爺龍蝦湯.泡飯.燉湯專家
油麻地砵蘭街72號地下

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...