2017年10月10日 星期二

❤飲食❤ 燜於一鍋 ~ 黃記煌

中秋時節, 我預早一星期相約家人到外食晚飯做節,就來到尖沙咀黃記煌食
地方寬大座位以卡位位主, 並有圓台選擇


原來三汁燜鍋為中國近年最頂頭大熱的鍋品,
由當年清廷菜式香汁辣魚改良而成

首先來到小食
夫妻肺片 $48
涼拌夫妻肺片,有牛肚牛腱雙重口感,
帶微辣, 是開胃小菜



Order 自選燜鍋後,
店員送來一大紅樽, 每層各放置醬汁及食材



首先放了香油,防食材底。


第二層放十多款蔬菜類 
(有西芹、紅蘿白、洋蔥、紅、綠、紅棗、南瓜 蒜頭等)



自選燜鍋 $298
選有廣島蠔  白蝦  墨魚仔 美國安格斯牛小排 四款
(選招牌鹹鮮汁) 
第三層就放主要食材


最後放上招牌鹹鮮汁及芫茜調味在燜鍋內

接著,約十多分鐘後,(要睇食材,才可決定燜幾耐,店員會提示)可食用


我選食材有廣島蠔  白蝦  墨魚仔 
美國安格斯牛小排份量也挺多
主食材完完全全被濃濃香醬汁及全部食物料華包裹住,
 十分香濃好吃
蠔肥美;白蝦略不夠彈牙;墨魚仔彈牙;小排具豐富牛肉
鍋內仲有蔬菜,也是好甜美味,當然鍋底醬汁會更杰 , 
撈飯不錯呢!



不會浪費香濃精華, 加了湯就可以打邊爐 



點來配料有
鮮蝦雲吞 半份 $24 
雲南紅薯粉 $30
鮮蝦雲吞沒特別,略雪得太冰沒蝦味

紅薯粉可吸到湯精華, 十分之好味


西瓜汁$ 48
西瓜汁香甜多汁,清爽解渴不錯之選


當然少不了飯後甜品
芒之戀 $42
芒之戀有三款芒果甜品,細細碟, 
可一次過滿足三個口味,真貪心



黃記煌三汁燜鍋

 尖沙咀加拿分道16號金輝大廈1樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...