2017年10月26日 星期四

❤飲食❤ 即剖即嚐原條黃鰭吞拿魚極尚放題 ~ 四季‧悅

朋友收到消息 四季‧悅,因週年慶典,
特別推出原條黃鰭吞拿魚極尚放題 ,
有得觀賞及食原條黃鰭呑拿魚,
所以朋友一早預訂與我大擦一番美食。




 開魚儀式 : 7:00~7:30pm開始
這黃鰭吞拿魚重35kg,十分大形壯觀


師傅切開黃鰭吞拿魚頭先

接著利落刀法剖開吞拿魚背,並講解這部份是赤身;

魚腩部份,就是最肥美的拖羅,分別有中及大之分
本人是首次睇開原條黃鰭吞拿魚,簡直大開眼界呢!


每人有中拖羅大拖羅,
魚肉口感油潤而軟滑,魚味濃郁豐腴
當然大拖羅特別肥美油脂豐富,
入口充滿油香呢! 


特別送上每人一件吞拿魚西多士,
香脆多士上有吞拿魚及香甜洋蔥, 十分美味可口


也特別送上吞拿魚湯,揉合海帶及豆腐等材料,
以吞拿魚熬出鮮香帶甘甜的湯。


點了任食的食物



指定動作點了多款剌身中,
 特別牡丹蝦肉質晶瑩剔透,口感彈牙,
帶子清甜厚肉,三文魚、油甘魚、劍魚腩、馬刀貝,
全部都鮮甜肥美十足



壽司點了海膽壽司、香甜的蔥吞拿魚壽司
及幼滑的鰻魚壽司 ,味道不錯



銀鱈魚西京燒,肉質鮮嫩滑,
帶甜甜地沒魚腥味,令人回味無窮


蒲燒鰻魚肉質幼滑油脂豐富,
味醬汁十分合襯,確實在很美味



雜錦天婦羅,有蝦及蔬菜類,
口感十分酥脆,而外炸粉不算厚身,好好食呢!



燒物點左日本大蔥 、脆口的雞軟骨串及
厚肉多汁黑椒豚肉串,全燒得剛剛好,不會燒到過濃



我與朋友都點了梅酒, 也是任飲呢!


最後以甜品為完美終結
雪糕是日本製,選了紅莓味雪芭,口感清新甜美



是日自家甜品是tiramisu,咖啡味算濃 ,
完全不甜膩, 味道還可以呢!



四季‧悅 日本餐廳

金鐘夏慤道16號遠東金融中心閣樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...