2018年8月20日 星期一

❤飲食❤ 熱辣辣打邊爐 ~ 胡爐

天氣雖然仲炎熱,但朋友愛一大班人飯局聚會選擇打邊爐,
可以邊等邊食,慢慢傾一番,
於是好友相約我來到尖沙咀打邊爐~ 胡爐。

店雖然不太,但裝潢幾別緻舒適

有多款調味醬混下,按下自己喜愛而調配


胡爐四格鍋】 $198
這分別有清湯沙嗲蕃茄牛腩麻辣, 四款湯底咁多呢!

我最愛蕃茄牛腩湯底,入口有軟淋的牛腩,帶甜酸味道;
沙嗲湯底內有豬皮及腐竹,都幾惹味;
麻辣湯底內有豬皮及腐竹,勁麻辣好惹味呢;
清湯湯底內有皮蛋丶 豆腐丶芫茜丶 馬蹄, 清清地味道

 打邊爐少不了配料
手切牛頸脊 $288
 牛頸脊放入湯中輕涮入口牛肉油香味重,
有嚼口好鮮嫩, 令人垂涎三尺



招牌手工餃子拼盤$98
 這四款手工餃子
分別有菲菜 鮮蝦帶子 雲吞魚皮餃


四款手工餃子中, 我愛食鮮蝦帶子餃子,
滿滿海鮮的鮮甜口感,
口感好煙韌彈牙, 原隻帶子爽口彈牙,
雲吞也不錯,內也有陷料



黑松露墨魚丸 $98
黑松露墨魚丸彈口好味,內有粒粒墨魚好有質感,
配上有黑松露,令味道提昇。


皇帝菜$48   +  紅薯粉$48
皇帝菜十分新鮮 , 而紅薯粉非常彈牙

 紅薯粉可吸到湯精華, 十分之好味


最後店免費送上甜美糕點




胡爐
尖沙咀厚福街8號H8 16樓



Yin’s Blog
*  Fanpiece * SinaBeesdlifeOpen Rice Dianping
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...