2019年3月16日 星期六

❤飲食❤ 香港手信送禮首選 ~ 龍島美食店

放工在朗豪坊行街,

行行下經過龍島Lucullu
型好可愛3D巧克力及蛋糕吸引住


 龍島Lucullus以超過四十多年經驗
精製巧克力和蛋糕等具用心炮製


 除了朱古力和蛋糕外,仲有曲奇, 牛層酥等


各款巧克力,曲奇, 千層酥的包裝精美, 
簡直是送禮自用首



最後, 買了二款龍島產品, 
就是我至愛係的巧克力 及層酥


自選巧克力禮盒 


 選十二粒巧克力, 十分吸晴勁可愛, 真不捨得食




各款3D立體巧克力型維肖維妙,好Q好可愛,
買來送俾朋友及自已
即大朋友及小朋友收到個個都好開心及愛食,
我一吃愛上,即想一試再試!



 雜錦千層酥禮罐】



這罐想不到有9款千層酥口味有朱古力、士多啤梨味、杏仁、紫薯、黑芝麻、南瓜子、榛子、玉桂味 
3款扭扭條口味有 士多啤梨、綠茶、朱古力味,
最適合我又多心又貪食的我
每款入口鬆脆的口感,有濃濃牛油味,
看起來好似很多糖 ,但食上去不會太甜,
口感味道確讓人無法抗拒他的誘惑,
是平日下午茶點心必備小吃

龍島各款美食產品是手信送禮不錯選擇!


龍島美食店

旺角亞皆老街8號朗豪坊地庫2層6號舖


Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...