2019年3月8日 星期五

❤飲食❤ 抵食的二人餐 ~ 泰妹

我相約好朋友在放工後到我地公司附近食晚飯,
選擇朋友至愛的泰菜, 就來到泰妹


晚上7點多, 已經好多人幫襯


我地兩人齊選擇泰妹至尊二人套餐 $338
有湯 、小食 、沙律 、菜類 、麵/飯及飲品, 好豐富


冬陰海鮮湯
公湯辣度及酸度適中帶鮮味,
原因內有蝦、青口、魷魚等海鮮,我地好兩人好快把湯飲光光呢!


雜綿串燒小食拼盤
全拼盤金黃色的,有香脆香芧雞翼及
牛油雞翼彈牙的蝦餅香料魚味十足的魚餅,
可惜雞肉串、豬頸肉串、雞腎串,入口特別好韌好咬,
這串燒應是炸,不是烤,煮得略為乾巴巴


泰式海鮮粉絲沙律
這海鮮粉絲沙律有多款海鮮, 
全有酸酸辣辣味道,是必選開胃沙律


馬拉盞炒通菜
這通菜炒得很香很惹味,通菜鮮嫩及少渣


泰戌蝦炒金邊粉
炒金邊粉,配料豐富有蝦及牙菜等,
並有花生碎點綴
金邊粉入口不濕潤好乾身,
炒得剛剛好,酸甜味道,十分開胃好食
若不夠酸,可加添青檸汁呢!


香芧蝶豆花檸檬梳打番石橎沙冰
香芧蝶豆花檸檬梳打略為淡味,
而番石橎沙冰十分香濃好飲

泰妹
觀塘興業街4號The Wave 1樓101及103號舖



Yin’s Blog
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...