2015年9月21日 星期一

❤飲食❤令人愉悅的朱古力魔球 ~ 點紫冰冰

有日心情直插谷底,又悶悶不樂,就想起食下甜品氹自已開心.
返工及家都是官塘,獨自自一人去,當然選近近地到官塘搵食呢!

點紫冰冰




 雖店內不太,但裝潢簡潔乾淨. 


對於朱古力迷的我, 一定選有關朱古力甜品呢!



朱古力魔球 $48

見到外形都非常吸引
圓圓朱古力球頂少少有紅色閃粉,
有水果及曲奇在旁.







進食前,將熱朱古力漿倒落朱古力球後,聞到香濃朱古力,
即時溶化頂部份朱古力球外皮,發現原來內有玄機有球雲尼拿雪糕,
有冰熱交融的口感,是想不到的驚喜.






口中含着濃濃朱古力混合雲尼拿雪糕,而甜蜜味道覆蓋每顆味蕾,
感覺令人愉悅幸福,與水果曲奇及果仁一齊食更滋味呢!


點紫冰冰
牛頭角聯安街9-15號永毅大廈地下1A

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * Sina Be* Try it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout



沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...