2015年9月27日 星期日

❤療程❤去厚厚角質層,控制暗瘡能手 ~ Miami Peel 換膚 ~ Dr White Skin Centre

Yin是混合性肌膚,所以角質特別厚及易堆積,
並易起多暗粒及暗瘡 (),
令肌膚暗黃,會影響吸收肌膚品營養.

早星期到銅鑼灣 Dr White Skin Centre做 Miami Peel換膚

中心地方環境清潔舒適,陣列不用牌子護膚品.
  
首先填一填個人資料.

之後顧問員帶我到資詢房,睇睇Yin肌膚情況,
而選擇岩我的療程.
她察覺我鼻多黑頭及下巴暗瘡發炎中,
就決定做定位(鼻及下巴)換膚療程


Miami Peel (BHA) 是換膚療程,

令皮膚促進其角質層脫落,有效去除暗粒、黑頭及粉刺,
加快皮層更新,令肌膚更美白

舒適房間進行療程,


首先治療師清潔面部,


敷水份GEL MASK,10-15分鐘.


將果酸點只掃定位(鼻及下巴),已搽部份有痕癢感覺,
而下巴暗瘡位有起霜情況,並有泛紅現象出現,隔一陣就沒事.


最後搽保濕面霜就完成了.
大家是否覺得奇怪,不是要用中和液去搽走果酸?
Miami Peel的藥水是要約停留肌膚四小時後清洗.

走時,治療師好強調提醒,我依幾肌膚會特別乾,
所以要為肌膚做足補濕,
如勤力敷水份MASK,不可用美白產品,並平日出外要搽防晒.


待四小時後去洗面,發覺肌膚膚色均勻了不少有光澤感.
在第二天鼻子有白頭出現即污糟物都排出來,
毛孔也細緻,連暗瘡印都減淡了.
在第三天,出現稍微脫皮的狀況,
並發覺有改善膚質,有平衡油脂質分泌、抑制暗瘡呢!


Dr White Skin Centre簡介
Dr. White Skin Centre 是一間多元化的醫學美容診所,專門提供皮膚護理,醫學美容或手術。並擁有多名經驗豐富的醫生及一班專業團隊,由多名護士,美容師,彩光師及醫學美容顧問組成。設有獨立的手術室,內設高度空氣淨化系統及手術顯微鏡等等科技儀器,客人可以安心享用一站式的服務。

感謝! Dr White Skin Centre 提供療程

 Dr White Skin Centre
地址:香港銅鑼灣駱克道496-498號合亞廣場16樓
電   話:(852) 2838 0007

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * BL  * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...