2015年9月14日 星期一

❤飲食❤ 惹味 滋味 韓燒~韓膳宮

太耐冇去食韓燒,就相約朋友去食食.
朋友在尖沙咀返工,所以去那地覓食,結果去了韓膳宮.



地方裝潢簡潔設計,環境舒適,座位寬敞.


 首先來了6款前菜

有泡菜、銀芽、銀魚乾、薯仔等.


 我同朋友都一齊選擇二人套餐
燒烤拼盤


特選肉眼扖、特選牛肋骨、烤大蝦




燒到外面香脆 軟嫩肉眼扖、
彈紮實的牛肋骨、新鮮彈口大隻蝦,
全燒烤出來,四溢肉汁鮮味口感,
富有嚼勁的肉,令人一吃就愛上!


 鮮生菜籃 (跟麵豉醬)

菜及青瓜可包任何肉類一齊來食,
可減低肉類肥膩感,另配蒜頭更香口呢!


 人參雞湯

人參雞湯,湯內有雞肉及少少糯米,
而湯汁鮮甜又帶陣陣人參的甘香.


石頭豬肉鍋飯




熱辣辣的石頭鍋飯,無肥豬肉,
加埋大豆芽泡菜紅蘿蔔冬菇等,
有微微的飯焦,配撈埋特製辣醬及生蛋,非常正呢!

食完2人套餐後不夠食,就另個別叫其他野食

烤鮮魷魚 





白雪雪鮮魷魚厚度扎實有嚼勁,
烤魷魚都鮮而不腥具甜、新鮮美味.



五花豬腩肉 




五花腩脂肪分布平均,燒後不會變得過分軟腍,
油潤富口感,配以生菜及蒜頭同吃,麵豉醬,好味呢!


蛋拌生牛肉絲 




這款真的很好食,切條的粗細新解生牛肉已醃上了不同調味,
撈埋生蛋令生牛肉口感更滑嫩,完全沒雪藏及沒,
另埋爽脆的黃瓜絲、梨絲及紅蘿白絲一起勻拌來食,口感很豐富.


因平日客人不多,所以女店員落手落腳全程幫我地燒,
完全不會太膽心食物會燒焦,簡直服務一流,
下次必帶男友再來吃呢!


韓膳宮韓國料理
尖沙咀亞士厘道17-19號三樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaF&B * BeTry it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...