2015年9月29日 星期二

❤飲食❤ 探朋友新居之晚飯 ~ 煮打冷小菜館

有次探朋友家興祝他新居入伙,到他家附近覓食-煮打冷小菜館


店裝修格局似大排檔及茶餐廳簡單舒服,坐位很舒適寬敞.


首先叫了小食
椒鹽一口豆腐
外酥內嫩的豆腐,配椒鹽好惹味,
但外皮略為厚一點,是送酒必備小食.


韮菜豬紅   
滑滑的豬紅,韮菜鮮嫩吸收湯汁,
加了炸蒜在上,好美味.


食打冷怎少得食
鵝片雙拼墨魚
鵝肉質嫩滑,附有好香醇滷水味道;
薄薄的墨魚片,入口爽滑有口感,
有好爽脆豆芽墊底.



必試招牌,得獎菜式
籠仔荷香蒸爆牙肉餅
有鮮魷、土魷、咸蛋、咸魚、梅菜及銀魚選擇

我地選了配銀魚,蒸籠打關後,有濃濃荷葉味,

豬肉餅啖啖肉不肥膩帶荷香,配合甘香味鮮的銀魚.
因豬肉內加入豬耳朵及海蜇材料,
怪不得口感有嚼口及彈牙,好特別口感,
勁惹味的小菜之一.


帶子海皇小炒皇
這小炒皇非常豐富,有帶子鮮魷魚、蝦、及韮菜花等,
韮菜花清甜爽脆,特別腰果口感爽脆可口,
所有材料炒得乾身香口,是好滋味小菜.



煮打菜打冷小菜館  
筲箕灣南康街18號康華大廈地下1號舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Try it *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...