2015年12月11日 星期五

❤飲食❤ 無窮芝味黃金芝士雞煲 ~ 米走雞

天氣凍凍地就打邊爐,一想起想雞煲,所以朋友特帶我地來太子新開分店~米走雞,好近太子港鐵站,只需行幾分鐘就到.

  

位於藍馬之城2樓



店裝潢設計好有西式Cafe Feel,卡位座,地方寬敞.
因我地晚上六時多到,所以客人不多,加上多座位,冇需等位.


這有二款雞煲選擇,有黃金芝士雞煲或火焰麻辣雞煲.
我同朋友二話不說選擇招牌自創
黃金芝士雞煲(小)  
好快送來,見有濃濃黃金色芝士包著每一件雞,
上面頭有粒粒碎芝士及洋蔥.

經細火煮熱一陣後,碎芝士已溶掉,陣陣濃郁芝士香味已四溢,真令人流口水,加上芝士汁緊緊沾住啖啖肉嫩嫩的雞件,甚少骨,每一口都讓口頰流竄芳香.而配合洋蔥的香帶出芝士咸香味,勁惹味,相信芝士迷必定愛上.




食完大部份加雞,就加入芝士湯底開始打邊烚配料.



 特級霜降和牛 (細)
紅色的肉質好平均脂肪分布平均豐富的油花.
 
輕烚一下,和牛肉質富豐富平均油花,
所以有鮮嫩滑順口感, 
牛肉味香濃豐富,必點配料. 



牛肮腩
烚耐一點,不會散.
好濃濃牛肉味,入口牛肉分軟腍,油潤富口感. 
手打四寶拼盤
有手打墨魚丸、鮮蝦丸、鯪魚丸、豬肉丸,全都好彈牙口好味,尤其鯪魚丸有質感好味, 而豬肉丸一般.



美國桶蠔

美國桶蠔肉質肥美又大隻,即使烚後都好鮮甜,
加上肉質不會韌,口感好Creamy.



蟹子鮮蝦滑 

蟹子鮮蝦滑有滑滑彈牙口感, 
加上有粒粒蟹子粒食上有脆卜卜質感,
口感非常.


而蔬菜點了
雜茹拼盤 及 翡翠苗(半份)
全部非常新鮮.


芝士湯有點咸咸地,所以烚以上配料後不用點任何醬都夠味了.


最後庭烏冬芝士片
烏冬吸了左芝士的精華,所以口味勁濃口感勁滑呢!


YIN下次來臨必要嚐試食火焰麻辣雞煲呢!




米走雞
太子彌敦道761號太子藍馬之城2樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...