2015年12月17日 星期四

❤飲食❤ 優閒意大利菜的晚餐 ~16 Shell

有次朋友特意帶我來天后區,新開的意大利餐廳~16 Shell食晚飯.




餐廳裝潢具有現代感,具有格調好氣氛.


頭盤

 法式田螺
田螺底放了好濃生油味薯蓉,田螺鮮甜肉厚,
咬落有彈性,外有點焦香味, 幾好食,令人一試難忘.


 黑炭蒜蓉包
 烏卒卒的蒜蓉包,都是第一次見及食.
想不到這黑炭蒜蓉包,帶黑蒜蓉香甜,包包口感細緻鬆軟.



 紅酒茄汁煮蜆
這汁有紅酒及茄汁成份,味道有酸酸甜甜味道,
帶出蜆更鮮甜好味,十分開胃 .


主菜

 黑松露意大利燉飯
意大利燉飯上有兩個結實香甜的帶子,
飯粒綿溼黏口感,
每一口食出淡淡幽香黑松露,令滋味升級.



牛油白酒大蝦意粉
已脫殼蝦彈牙厚實,配淡淡調味很美味,檸檬更鮮甜.
睇睇意粉醬汁似湯,是配以牛油及白酒等來煮,
酒經煮後沒酒味,牛油令意粉口感更滑溜,
這調味結果令人感到十分意外好味.


這裡環境有情調,約三五知己飯局及浪漫拍拖食飯好勝地.

16 Shell
天后蜆殼街6-16號寶榮大廈地下B舖




Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...