2015年12月14日 星期一

❤飲食❤ 泰式火鍋放題 ~ Siam AI

Yin家人是印尼華僑,是特别嗜食辣,
所以帶家人去食下泰式火鍋~Siam AI
位於九龍灣Mega Box 附近.



店樓底高,地方十分寬敞舒適.


自助沙律吧 
可任取前菜-新鮮沙律、泰式鳳爪、意粉、泰式糕點,
樣様都好滋味,而我及家人最愛食的是泰式鳳爪及泰式糕點.


有不同醬料任你選擇.


有三種好有特式泰式湯底選擇,有冬蔭公湯
椰汁雞湯、冬西瓜排骨湯,
我地選了野味 蔭公湯底.


店送每人一隻大元貝及大蝦.

當然烚一烚厚肉帆立貝及大大鮮海蝦,
連湯一齊飲先,而蔭公湯沒有辣帶有好香濃椰汁呢!


多種選擇配料都是任食,牛肉類,牛,海鮮類,蔬菜,菇類,麵等等,
 而飲品指定飲品汽及啤酒都是任飲的.


點了香脆響玲卷, 肥美豚肉片及有牛味的美國肥牛片.


接著點了有咬口尤魚,鮮甜蜆,嫩滑墨魚片,
吸湯精華卜及滑溜的山水豆腐.


當然少不了蔬菜及丸,
點了新鮮皇帝菜及冬瓜片,弹牙牛丸及蟹粉丸.


最後以甜品作晚餐尾昇,
另加HK$18 可享食香甜的芒果
,配上煙靭的糯米飯,
真的非常好味.
而泰式糕是任食,帶甜清甜好食味道.


SIAM AI Fresco Dining
九龍灣宏照道33號國際交易中心2樓3號舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe* Open Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...