2015年12月4日 星期五

❤飲食❤ 優雅的晚餐 ~小甜谷Kaffee

朋友相約我在銅鑼灣食晚餐相聚, 她帶我來近來新開銅鑼灣分店小甜谷來食飯. 仲以為這店只食甜品,原來都有主食呢!


 入進來裝潢全白色,見到開放式廚房.



好有歐陸風,好優雅cafe店感覺.



凱撒沙配煙三文魚
好大片的煙三文魚而且分量也不少,菜好新鮮好脆口,
沙律醬有點重手, 味道過酸,但我食得到酸所以對我問題不大.



黑松露泡沫野菌湯
creamy好滑的野菌湯,而且有黑松露調味
,雖不太重黑松露但已經好出色
,而重點跟湯的餐包係十分十分好食,
新鮮係主要原因之一,而且口感好鬆軟.



北海道珍寶帶子墨魚汁意大利麵
一向我最愛就係墨魚汁的東西,
而呢個墨魚汁意大利麵都很不錯,
先說珍寶帶子確實好大粒,
而且沒有over cook肉質有鮮甜口感juicy,
而墨魚汁麵口感也不錯,這樣配搭很match.



黑松露野菌橄欖寬條麵
配上用橄欖油的寬條麵,食落並不是十分油膩感覺,
而且橄欖油也是健康的油,而雜菌也很夠菌味,雖雜菌不多但味道蠻不錯.



Red Smoothie
用左依幾款生果打成smoothie, 
有草莓     波蘿       百香果,
很滑溜有yogurt帶點酸,十分開胃健康好味.

鮮榨神奇西瓜汁
很濃的西瓜汁,是挖空了西瓜肉來打出,賣相同食品質數都很不錯很新鮮的鮮打西瓜汁感覺.



蜂巢梳窩夫
窩夫是新鮮即整,熱辣辣的窩夫是外脆內軟
,配上凍冰冰的雪糕簡直溶化左我個心,
而雪糕有粒粒杏仁果粒,十分奶同滑.


法式梳蛋多士配鮮果及雪糕
呢個應該是呢度既主打,頭一見到時就心打左輸數
因外表多士以為一定係普通的多士盒,誰知一入口就停不了,
因為雖佢係外表多士但內涵是梳乎里,
梳乎口感係界液態同固體之間,似是半熟,
十分鬆軟有趣同好食口感,
而跟有自制既焦糖漿十分配合用來沾這個"多士"
  


這裡環境是十分舒適,約三五知己飯局再增甜品是適合不過.


小甜谷Kaffee 
銅鑼灣謝斐道482號信諾環球保險中心地下4-6號舖



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout


沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...