2016年4月29日 星期五

❤飲食❤ 多選擇好味新派車仔麵 ~正麵館

有次星期六同朋友行下旺角女人街那頭覓食,
見招牌廣告及有小食,幾吸引咪入去正麵館食lunch.





店裝置以黑白為主,以可愛公仔圖案牆畫,加添活力生氣.

我地決定食2人餐

小食
涼拌皮蛋】
爽口皮蛋配帶點酸酸醬汁,十分開胃.

醉漢雞腳
雞腳好入味,有濃濃酒味,可惜不夠軟腍.

我選了三餸:
鮮豬腸、柱候牛肚、蠔皇冬菇,
而麵底就選擇米線麵,要喇沙湯底.


牛肚相當爽口具嚼勁.


口感剛剛好,非常肥厚.


冬菇香氣濃郁,厚實軟滑.


米線掛著最正喇沙湯底,具香濃椰香帶微微,
甜辣交替刺激食欲,十分好味呢!


而朋友點三餸:
五香牛腩、午餐肉鮑片,
而麵底就選擇幼麵,胡椒豬骨湯底.
我有食牛腩及鮑片,牛腩有點失望不太軟腍,算入味,
鮑片十分爽口,而胡椒豬骨湯底十分好飲清甜.


飲品
我選飲涼茶是有益羅漢果水,而朋友飲咸檸7.


正麵館
旺角通菜街2A-2P號鴻光大廈地下D號舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...