2016年4月23日 星期六

❤飲食❤ 特色家常小炒 ~ 小炒皇

來自印尼表妹來港旅遊探親, 我當然帶她來嚐一嚐香港地道小炒,
山林道小炒皇食晚飯,之後可到尖沙咀睇夜景.


裝潢佈置具中國風,十分整潔,也有一般的大排檔格局. 


 點來小食先
紅燒鮑魚多士
黃金上有紅燒的鮑魚,非常好有新意,當然味道不錯.
卜卜多士遇上彈牙不乾身的鮑魚,
兩者味道極之配襯,極之香口.


我見台台都有叫這菜,米一於試下
鐡板黑椒豬手
原隻的豬手
好易切開,肉質柔嫩及夠滑,略有點咸,
豬外皮部份有好軟綿口感,配上惹味黑椒汁,
惹味非常,送飯及送酒一流.


表妹想食雞,就點

皇子一品雞
送伊麵
這煲內材料豐富,有竹及已切成幼絲的
海參、鮑魚,當然少不了主角雞,
,味道不濃不淡剛剛好.
可放伊麵落煲,可掛滿汁連料一齊食,十分滋味.


古法荷葉籠仔蒸班頭腩飯
飯是炒飯底,放上不是太多班頭腩,
班頭腩肉,好美味好滑溜,
而魚精華滲入飯內,並有荷葉香味,味道清淡不錯.


小炒皇
尖沙咀山林道1號地舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...