2016年4月17日 星期日

❤飲食❤ 撐枱腳食飯情調好地方 ~ Life Break

觀塘宜安街那條街通常是食中式店多, 
有次男友發覺有間新開有情調西餐廳,
決定帶我去食晚飯撐枱腳.



店裝潢具歐陸風情,加上燈光營造浪漫氣氛.


首先來了前菜
水牛芝士蕃茄烤菇沙律】$78


依個沙律又紅又綠,相當吸引呀!
熱溶的芝士落在酸甜Juicy的蕃茄,
而底是厚肉多汁的大烤菇.
加埋最底是新鮮爽脆沙律菜,
配秘制黑醋帶甜甜地微酸,食後非常開胃.


西班牙朱仔骨】$78
豬仔骨不咸不淡口味適中又惹味,
肉汁豐富,有軟熟口感,
配有香脆薯角,十分美味.


地中海式焗原條海班】$208
我首次在西餐食這款菜底,非常特別.
海班焗至外皮燒焦,
而肉軟綿細緻不乾身,道出原味鮮而有咬口,
沾點咸咸地醬汁,更滋味呢


白酒蜆濃湯燴天使麵】$68
細細蜆本身新鮮清甜,蜆清甜滲入濃湯,
天使麵掛滿滿清甜湯,味道清新好食.


鹅肝蒜香天使麵】$118
厚厚鵝肝,內軟軟外微脆口感,非常甘香,入口即化.
鵝肝下面有蘑菇,配蒜香彈牙天使麵,口味清淡配甘香鵝肝,
互不搶味剛剛好,回味無窮.


最後甜品作
 什莓芝士餅】$30
外觀好吸引,餅質感厚重,
可惜略帶酸酸少苦味道,而餅底也不夠脆.



Life Break
觀塘宜安街17號地舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博http://weibo.com/u/2390428852

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...