2016年4月30日 星期六

❤飲食❤ 與我一敍的西式晚飯 ~ Plato

有次朋友相約我到油麻地區 ~PLATO 食晚飯, 
續後方便行下廟街行街.


店門外有郵筒等物品裝飾,具有英倫風味.


餐廳裝潢充滿歐陸風格,四周掛上特色的字句.



因我們已約好朋友仔放工後食宵夜,
所以我兩人食晚上正餐時叫一份Dinner set 餐 share 食,
另外小食食呢!


是日餐湯
羅宋湯跟餐
甜中飄香,濃濃蕃茄香味,好好味呢!


英式炸魷魚
$38
魷魚圈外酥內嫩,口感魚圈彈牙,非常香口,大人小朋友都善愛食.


炭燒美國安格新西冷牛扖 Dinner set 餐$208
牛扖底有多款什菜.
Order五成熟,但切開卻是七成熟,
好彩口感軟嫩、多汁、Juicy,
肉汁都鎖在牛扖裡了,沾點芥末沙律醬就更好食.


白酒煮紐西蘭青口$128
這碟朋友點給我一齊share 食, 
青口入口軟腍又鮮甜肥美,
白酒的香氣進一步將青口的鮮甜提升.


籃莓芝士蛋糕$28
香濃芝士味加酸味藍苺醬,
厚實柔滑蛋糕口感,好食呢!


芒果草莓果茶跟餐
芒果草莓果茶沖出淡紅色,
有著酸重少風味,可幫助消化.


Plato
油麻地彌敦道448-452A號眾坊街文豪閣地下D舖 (中華書局旁)


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout







沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...