2016年5月3日 星期二

❤飲食❤ 和風搽茶甜品~ Mango Cha Cha

同朋友在尖沙咀食完飯後,
Mango Cha Cha食甜品.


店裝潢以橙色及白為主, 非常奪目.

店員推薦新出 ~ 搽茶甜品.



我及朋友愛食搽茶甜品
我點了
搽茶紅豆白玉聖代
好大杯甜品,最頂是好甜檸檬馬卡龍,接著是軟滑香豆腐雪糕,
旁與搽茶絕配紅豆及搽茶白玉,
一層是香濃芝麻慕絲,
跟著一層是淡淡味玄米果凍,
另層是甘甜滑溜搽茶布甸,
最底那層是可可脆米.
我食馬卡龍及豆腐雪糕先, 之後將全部混合在一齊食,
綿、香濃滑溜甜甜脆等多重口感,滋味無窮.

朋友就點了
 搽茶焦糖燉蛋拼芝麻布甸
非常日式甜品, 賣相好吸引.
小碟是搽茶焦糖燉蛋,面頭脆口感內有香滑溜口感,有淡淡的搽茶清香.


芝麻布甸,略芝麻味不太重,但有滑溜溜口感.


軟滑香濃豆腐雪糕配上甜甜紅豆及搽茶白玉.

一份甜品,可食三款式甜品, 非常滿足女士胃口. 


Mango Cha Cha
尖沙咀漆咸道南33-35號友聯大廈地下5號舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...