2016年5月12日 星期四

❤飲食❤ 回味無窮的鴨嘴鱘 ~ 十二味巴蜀江湖菜

經朋友說彌敦剛開了間川菜菜館~十二味巴蜀江湖菜,
所以決定帶家人去食晚飯.


 店裝修好有中國民族風味,熊貓屏風.


有卡位主及大圓台選擇,非常整潔光猛.

 
好Q熊貓碗.


首先送來開胃辣前菜


我見好多位食客都order這鴨嘴鱘

每天限十條,仲要香港獨家,當要食下啦! 
何況未食過咁特別鴨嘴鱘,好可愛的魚.


【爽口酸菜嘴鱘
】 
這味菜特色  辣 ,
大大條鴨嘴鱘沒煎過,放入酸菜湯煮
湯內有好多酸菜(酸)、粒粒胡椒少量乾辣(辣)等配料, 
香濃十足,讓人食上去勁開胃,想不到有爽口粗薯粉呢!
啖啖魚肉完全冇細骨,
入口都是充滿彈性紮實,勁有嫩口感,
想不無乜泥及腥味,
魚附些軟骨,有咬口,不知覺也食了下去,
非常膠質,回味無窮.

下次要試試麻辣口味呢!

想不到咁大碟魚,三人食都飽飽地,



妹點了至愛羊肉
【隆昌氣水羊肉】 
以蒸籠盛放羊肉
這羊肉經油炸,之後再蒸,能銷住肉汁,
入口軟嫰,好香羊羶味,
 帶有孜然及五香等味,
非常四川風味,帶辣,好惹味!

以薯仔墊地,吸收了羊肉汁精華, 十分好味.



十二味巴蜀江湖菜
尖沙咀彌敦道182號友誠大廈地舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...