2016年5月25日 星期三

❤飲食❤ 豐富燒肉放題~ 板燒郎

朋友是食燒肉愛嗜者,
約我到佐敦~板燒郎食燒肉放題來擦一餐.



地方寬大簡潔,並有多間VIP房.


外有些自助食物
有沙律前菜及飲品.


蒸氣火煱的食物.


板燒郎有BBQ食外, 另有
有剌身、熟食、炸物、壽司、熟食及沙律都是任食,
食物都幾多元化.


朋友及我一致決定另加$88 升級,
因有我地至愛生蠔


首先送來一大盤刺身,
這刺身好新鮮,
推介珍寶蝦、劍魚腩、帶子生蠔,非常美味.


另外松葉蟹腳味得來好味.
升級燒配料有好有肉味牛肋骨
好鮮甜磯燒飽魚及好肥美的大元貝.



點了必燒的牛肉
每款具有濃濃牛肉味,但有些牛肉調味醃製略為鹹一點, 
而牛仔骨及牛舌我至愛食,燒烤出來,四溢富有肉汁.


黑豚肉味濃郁肉汁; 單骨雞冀方便燒及易食;
豬頸肉D肥位可燒至焦脆脆的香口;
羊架十分好味啖啖肉,有好濃牛草味.
海鮮
有肥厚牛油青口、甜花螺嚼勁墨魚鬚、
香滑三文魚頭腩及好鮮味海中蝦.


朋友點了創作壽司款款味道不錯,
而特別愛食火炙鰻魚壽司.


最後每人只可點一款甜品, 細細款味道OK.

另有任食雪糕選擇,因太飽了沒食啦!
這裡仲有蒸火鍋食, 因太多選擇, 
待下次再來嚐一嚐呢!

至於服務非常不錯,經常換餐具,
另要上菜好有效率好快.

板燒郎燒肉鐵板放題料理專門店
佐敦白加士街66號新寶廣場5樓全層



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...