2016年5月11日 星期三

❤飲食❤ 好有特式泰拳主題餐廳 ~ 拳王泰國餐廳

我知男友勁愛睇拳比賽又愛食泰菜,
才特意帶他來銅鑼灣泰拳主題餐廳~拳王泰國餐廳.

 這泰拳主題餐廳,當然放置不同有關泰拳用品,
而電視播放緊拳賽.

座位是沙包形,非常貼切主題.

第二層貼上好大幅拳王杜恆霖POSTER.


 海南雞 半隻
 
淋上雞湯
 海南雞啖啖肉無骨,入口非常嫩滑, 
有鮮味,冇雪味, 味道不錯,
附醬汁及酸辣配合來食.


泰汁燒羊架
 
羊肉燒至有點焦身,入口冇乜羊羶味,
可惜有點乾身以至有點,
可點沙嗲及醬,更惹味.


泰式砂鍋仔翅
大大件翅十分爽口,口感似花膠,
配上鮮甜的蟹肉,
另加入芽菜令味道更豐富,
而湯底十分清甜.



拳王泰國餐廳

銅鑼灣謝斐道456-458號拔萃商業大廈地下至二樓 (一蘭拉麵旁)


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...