2017年9月19日 星期二

❤飲食❤ 鋒味的晚餐 ~16 Shell

朋友特意帶我來天后區來意大利餐廳16 Shell食晚飯,順便帶來台灣手信給我
這裡掛上明星及名人照片,原來部分菜式是謝霆鋒設計呢!

餐廳裝潢不錯, 好有時代風格


當然點來開胃前菜
鮮羅勒配意大行黑醋+水牛芝士
好清新前菜, 大蕃茄的酸與水牛芝士軟滑好夾,
加上有羅勒香味, 好吃開胃呢!


黑炭黑蒜蓉包
黑炭蒜蓉包帶黑蒜蓉香甜,包包口感細緻鬆軟


 香羔蟹餅
蟹餅啖啖蟹肉,外層酥脆,內有濃郁蟹肉香味及香料,
另沾點沙律醬,令人愛不釋口


無骨雞脾意粉 香煎橄欖油,大蒜,鹽咸漁仔
好似風塘炒意粉呢! 雞脾外脆內滑,可惜有微雪味, 
每夾起彈牙的意大利掛住蒜頭酥,味道口感幾特別


Tiramisu
Tiramisu口感輕盈得來好軟滑,
而且帶有陣陣酒香,令人回味無窮

16 Shell 
天后炮台山蜆殼街6-16號寶榮大廈地下B舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...