2017年9月5日 星期二

❤飲食❤ 食蟹蟹大餐 ~ Master Kama

朋友仲意食蟹, 相約我來到銅鑼灣Master Kama, 食蟹蟹大餐
店裝潢具西式風格,地方庭位寬敞,十分RELAX


我同朋友二口同聲點Holy Crab One  $538
四道菜,兩人份量
蟹宴套餐包以下食物

首來,Box 6 Appetizer六小
以六小格木盒盛6款前菜,
酸辣羅勒海蜆、蟹子日式凍豆腐、蟹肉玉子燒
海鹽枝豆、虎蝦配芒果慕絲、柚子醋海藻沙律


虎蝦配芒果慕絲,食起來甜甜酸酸,十分清甜開胃。



蟹肉玉子燒入口香滑具濃濃蛋味,
有著點點的蟹肉,為整個玉子燒添加鹹香


  蟹肉芬奴意式烤麵
多士上配上有蟹肉加入秘醬調味,可帶出蟹肉鮮香


  芝士蟹肉釀蟹
這蟹蓋呈現金黃,每啖都是香濃的芝士蟹肉,
插上是脆片的白飯魚乾,
同時可以與火箭菜及三文魚籽一齊來食,
蟹肉更美味

主角來了, Master海鮮膏蟹拼盤 
這拼盤十分豐富, 有多款海鮮
法國膏蟹、蝦、青口帆立貝、蜆肉魷魚等,
配上香草牛油汁調味, 十分惹味


除了海鮮外, 拼盤底有好多蔬菜有粟米、
紅蘿蔔、椰菜仔等
可能吸收到海鮮醬汁精華, 十分好味呢!


細杯抹茶布甸入口滑而清甜, 具濃濃抹茶味

Master Kama
銅鑼灣謝斐道500號維安商業大廈3樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...