2018年3月22日 星期四

❤飲食❤ 多款種餃子口味任君選擇 ~ 餃子縣

同朋友在旺角區行街時經過見到依間餃子縣店, 
正是餓餓地就正入這店食晚餐


不用多說,店裝潢簡約格局,清潔衛生,都好多坐位






辣雞翼尖(細)   $18
這雞入口軟腍滑,具香辣味道,十分開胃惹味。


陳醋木耳(細)   $18
木耳口感爽脆,帶酸酸味味,很醒胃呢!


 皮蛋豆腐 $28
是凍盤的,食時拌在一起, 
豆腐香滑豆香加上咸香的皮蛋及肉鬆,
討好好食。


 皇牌芝味四重奏芝味樂園 $55 +  冰花煎餃 $4
冰花煎煮法,有微酥脆的口感,不過沒那麼油膩感 
皇牌芝味四重奏有四款味道餃子,
分別有蕃茄芝士餃、辛辣 芝士餃
黑松露芝士三重芝士餃,每款各二隻
餃子香脆得來不油膩, 一咬上去餡有鮮甜的豬肉,
出咸香的芝士,配上不同配料,每種款各有特色,
相信芝士控必定喜愛食呢!


傳統餃子(8隻) $43 +  蕃茄湯底$3
韭菜紫菜豬肉餃 香菇粟米雞肉餃
津白豬肉 日式紫菜豬肉 ,每款各二隻
餃子皮不厚不簿, 咬上去餡料新鮮甜,十足料,
尤其我最愛食香菇粟米雞肉餃 ,十分香甜,
而蕃茄湯底點酸酸甜甜的味道,相當令人享受好飲

餃子縣餃子專門店
旺角花園街1號鴻禧大廈地下1號舖


Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...