2018年3月19日 星期一

❤飲食❤ 川菜唤醒味蕾 ~ 駿景軒

外國朋友到港食四川菜, 
於是我帶他來駿景軒(曾七年獲得米芝蓮一星榮譽)食晚飯

  駿景軒裝修緻,走著中式現代風格,環境寬闊悠閒舒適



卓上碗筷也好精


 
綜合朋友意見,由我拍板ORDER食物



杏汁燉白肺湯$90/
 
我最愛飲湯,選了平時好少飲的特別湯。
這款湯是清熱滋潤的湯水,裡有好多足料材料,
入口有濃濃杏仁香味,香滑十足, 滋補美肌。


 蒜泥白肉 $108
 
薄薄每片豬肉包著青瓜絲,食時用夾開時,
有濃濃花椒和蒜泥等調味,使人食慾大振。


瓦罉焗胡椒蝦 $428
 
蝦好似係度焗桑拿,有香味四溢的白胡椒焗住,
加上蝦外皮脆口,而肉也非常爽脆彈牙,
同時吸收了胡椒鹹香味道,令人回味無窮。

 酸菜桂魚片$308

 以大大碗盛載, 啖啖桂花魚片好嫩滑,
因沒骨刺可放心大口大口食,
而湯有好多酸菜底等配料,香濃十足,
讓人食上去勁開胃呢!


 上湯雲吞 $98/
這雲吞皮薄餡靚,餡料有菜加豬肉足料,
加上好甜菜心,有得食及有得飲湯呢!




駿景軒
灣仔皇后大道東373號英皇駿景酒店1樓



Yin’s Blog
*QoozaBeauty * UBlog *  Weshare * Elle
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...