2018年10月4日 星期四

❤醫美療程❤ 去皺去紋提昇護眼肌好方法(3個月後效果) ~ Ultherapy 眼部輪廓拉提療程

大家還記得我幾個月前進行Ultherapy眼部輪廓拉提療程嗎?
詳細過程及療程重溫<<Ultherapy 的眼部輪廓拉提療程 >>

其實唔經唔覺都有3個月啦!呢這三個月
我的生活習慣還是沒有改變,
依然夜睡早起,雙眼都無乜特別呵護
不過就feel到眼周肌膚愈來愈緊緻有彈性。
唔講咁多…係時候快快同大家開心SHARE

 這幾張相是早幾日拍的,
做完Ultherapy三個月後,
眼睛明顯有神左,
以前唔笑,魚尾紋都清晰可見,
而家不論係表情紋及魚尾紋都明顯減淡了,
另一個最開心既位係原本嚴重既眼袋問題,
都淡化左好多好多,就連帶浮腫問題都漸漸消失。
眼周肌膚回復彈性並更加細緻光滑,
特別係當你笑既時候
你就會更加feel到肌膚拉扯感覺好明顯。
眼尾仲無咁下垂添,
令雙眸重現緊緻而且有立體感,
望落去整體感覺年輕左。
就連朋友及家人都大讚。

之前都聽人講過話做Ultherapy一次好過你買貴價眼霜,
其實當時我係覺得誇張左,
但都自己親身試過後,就好認同呢個講法,
因為功效比塗眼霜真係好明顯,而且個價仲好抵!
唔駛千九蚊可以買來一年既效果,我覺得係可以接受既。

你地睇下未做前及做完三個月後的分別,
確實有好大分別,最明顯眼睛變大,
眼皮不再下垂,變得精神左呢!
(見有明顯效果,打從心底開心出來)


好多謝朋友介紹我在「個人醫美自選平台」gratus.com.hkUltherapy 眼部輪廓拉提療程,這個網站最特別之處是可以自己揀時間、地點及哪位醫生幫你做這個療程,有醫生可以俾你選擇, 我當然會揀由醫主理啦 ,令我安全放心。
Ultherapy更是唯一獲美國FDA 認證無創拉提療程
即屬非侵入性拉提醫學美容,比坊間普通HIFU唔同
更安全有效可靠。
做普通HIFU功效,只能KEEP到幾個月,
反而Ultherapy做一次,功效可持續keep到一年,
又可節省時間及金錢呢!

我可以過來人身份同大家講,
HIFU真係唔好亂咁去美容院試,
因為HIFU好高能量,能打入肌膚最深處,
就算美容師幾有經驗,始終都唔及醫生既專業,
所以為左保障自己,搵醫生做係最安心。

Ultherapy眼部輪廓拉提療程可到gratus.com.hk了解
現在更有體驗價HK$1,888,可做70多線,十分之抵啦!
可到以下網址登記:
輸入介紹人編號「YIN818 」更送眼霜, 不容錯過!
禮品包括Bicelle R-OX 凝亮水活眼霜 (15g) 1(價值: $349)
Bicelle全效維他命B5補濕精華 (1.5ml) 3包。

*優惠日期至1031日,先到先得,送完即止
*介紹人編號優惠不可與其他優惠同時使用
*購買後10天內會發出SMS有關禮物安排


Yin’s Blog
The Ztyle* Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...