2016年3月4日 星期五

❤飲食❤ 多國菜的西餐廳 ~ Bien Bistro

有次同朋友到荃灣荃新天地行街後,
順到1期1樓Bien Bistro食晚飯.




店內有開放式廚房,而裝潢歐具陸風情.


 麵包條
贈送每人一包條,可沾點醬汁,更美味.

頭盤

西班牙特式頭盤

西班牙特式頭盤非常豐富, 有鴨肝配鮮蕃茄   烤蘑菇 及
蔬菜及西班牙薄餅.
樣樣都好好味, 
 我最愛食蘑菇外焦香內多汁,

 
其次就是蠔非常脆口,加上青檸汁更鮮味,食完頭盤後特別開胃.



主菜

照燒牛肉眼扒


切開大大塊牛肉眼扒內嫩紅,
似約7成熟,牛肉味重濃郁, 肉質夠嫩腍,
醮上照燒醬,更惹味呢!而牛肉眼扒底有香脆薯條伴著.


 特式早餐墨西哥卷


墨西哥卷內材料豐富有雞蛋香腸蘑菇、火腿等,
沾點蕃茄酸辣醬能增加食及更好味,在旁伴著香脆薯餅及蔬菜.


當然少不了甜品

 澳洲鮮草莓蛋白酥餅


蛋白酥餅賣相好吸引,餅外皮酥脆,但較為硬身,
切開內有軟腍的尼拉雪糕,配合酸酸草莓等醬,
可中和餅甜味,伴上玉桂粒及草莓,令蛋白酥餅味道更豐富. 


焗梨約克都布甸


這甜品像碗,外面得金黃啡脆脆的,中間凹陷放香甜尼拉雪糕,
內裡是軟綿空心的約克布丁,口感像是麵包,食後更飽肚呢!


飲品

焦糖布丁
奶味重的綠茶,上面放了一球不易融化的梳乎厘,
最愛有粒粒焦糖布丁,飲之餘有咬口感呢!


血橙水果茶
血橙水果茶有淡淡的果香橙味,
沖出紅色水來, 具有豐富維他命C及天然紅色素.

如果茶不夠甜,
可加入好特別粒粒糖有檸檬、焦糖、雲尼拉口味,
我也會當糖果來食,不是太甜呢!


Bien Bistro
荃灣楊屋道1號荃新天地1期1樓L117號舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...