2016年3月17日 星期四

❤飲食❤ 睇戲前的午飯 ~ 札幌拉麵

早前男友約我下午在荃灣荃新天地睇戲,
咪順度在那廣場~札幌拉麵食lunch.


拉麵裝潢具日本風情, 地方簡潔企理.



 我們選了二份午餐套餐, 有拉麵及小食.


小食

自家製餃子
平時男友都不愛食餃子,都說這餃子好味.
原因煎得來不太油,而餃子皮薄,餡料豐富又多汁.


串燒雞翼
有點鹹,也冇乜味,但雞翼皮都算脆口,好在冇乜雪味. 


拉麵
我點了 雜錦拉麵

雜錦拉麵內有好豐餸,有豚肉片(日式叉燒)
身的豬軟骨蟹柳、半隻蛋(可惜不是流心蛋)
粟米粒及海帶.
拉麵冇鹼水味, 口感十足, 但不夠滑溜.
至於湯底比較濃厚,味道送麵一流,岩晒重口味的我.


男友點了
招牌牛油拉麵
這款有好大片牛油, 只需放熱湯就慢慢溶解.
餸只有好大好肥美叉燒,當然也有粟米粒海帶及蔥花.
湯底則比雜錦拉麵淡味,有淡淡牛油味.
由於牛油原因.令拉麵有滑口感.


跟餐飲品熱另加$3, 凍就$5.
我地點了二杯熱柚子蜜.


札幌拉麵
荃灣楊屋道18號荃新天地二期UG59號舖

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
* UBlog *  Weshare * Myage * Elle
88DB Glamablog *SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...