2016年3月5日 星期六

❤飲食❤ 美味紫蕃薯雪糕 ~ Small Potato Ice Creamery

有日同朋友食完晚飯後,
經過見有間雪糕店~Small Potato,
 不知不覺甜品癮又發作.
 



這店雖面積不太, 也有坐位.


店另一牆見到充滿可愛紫薯圖案公仔, 令人心情也放鬆開朗.

店內放置了招牌小公仔,真可愛呢!


主打紫蕃薯及海鹽雪糕兩種口味雪糕,
同時可以選不同配料加上去呢!



最後,我地選擇 
番薯派對 $48 一齊share 食
因太愛食紫蕃,所以選這夠多紫蕃配料.
配料有日番薯仔、紫蕃粉日本紫薯蓉、綠茶蕨餅及白玉.
先說到紫蕃雪糕是用日本紫蕃薯,非常幼滑的口感,
香濃味道不太甜,配以香甜日番薯仔香濃日本紫薯蓉
煙韌白玉、軟綿綠茶蕨餅 一齊來食,
營造多層次的豐富口感,十分滋味.




Small Potato Ice Creamery
銅鑼灣希雲街28-30號地下

Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...