2016年3月29日 星期二

❤飲食❤ 初嚐韓國炸雞 ~ Sodam Chicken

朋友相約我到銅鑼灣 ~Sodam Chicken 食晚飯敍會,
順便取朋友剛去完旅行的手順.


這店裝潢以白色為主,簡約得來舒適,
伴韓國熱鬧音樂,充滿輕鬆.

首先點D清清地野食
凱撒沙律
沙律菜幾新鮮,好爽脆!好清新!


紫菜卷芝士波波拼盤
這拼盤有薯條、芝士波波、紫菜卷,全部都十分香脆可口.


咬一口芝士波有拉絲效果,有香濃芝士味.


紫菜卷內是滿滿粉絲,口感特別好味.



蜜糖芥末香蔥炸雞

雞件入口不太油膩,外脆內嫩,
但外炸粉略為厚身了一點,
淋上甜甜蜜糖芥末醬汁,夾著京蔥絲一齊吃,非常Yummy Yummy!





首爾風味焗
但熱氣的人, 可選焗雞系列.
我地選了首爾風味焗雞,
肉肉質鮮嫩、好Juicy多汁,
清楚食到肉味,有陣似台灣香腸味道,
另可沾點creamy蒜蓉芝士醬,別有風味.



 噴火焗
我及朋友都好辣,米選擇噴火焗雞,
辣雞辣程度勁滿分又過份又惹味,
感覺秘汁必選多種椒而成.
個個食後一定感噴火,確實食得勁辣才可食到,
因不是個個人接受到這辣度,食感到刺激到出汗.



Passionate Love
Apple Cinder Beer Bomb

Apple Cinder Beer Bomb
將小杯韓國燒酒,放入大杯Apple Cinder Beer內,
之後一齊飲,飲到尾昇先感到苦呢!

Passionate Love
好大杯冰凍飲品, 是提子汁味道,
 配上彩色雪條,非常吸晴. 


Draught Beer Hite
本身Hite的小麥味道較重,倒轉酒樽後,
杯中似是檸檬Soada 水,
經混合後,所以飲不到啤酒苦澀味.


Sodam Chicken
銅鑼灣耀華街3號百樂中心7樓


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBeOpen Rice*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout
微博http://weibo.com/u/2390428852

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...