2017年12月5日 星期二

❤飲食❤ 惹味火焰麻辣雞煲 ~ 米走雞

進入冬天時分,正是打邊爐好時分!
於是相約好朋友一齊烚下烚下呢!
這次朋友選擇來 走雞  

店地方寬敞,有卡位座及圓台選擇
我地晚上6時已到,所以客人不多,大約7點就開始多人


因朋友不喜歡食芝士, 所以選擇了
火焰麻辣雞煲(大) $188  選小辣 
雞煲上台後,店員點著火, 見到都熱呼呼

待火焰停了,由店員來攪一陣,就可以食

雞件食起上來,肉質嫩滑不鞋 ,
有淡淡酒香味,帶少少辣,並沒有太麻麻感覺,也算惹味

食完雞件咁上下,就加湯開始烚下配料

手切新鮮牛頸 (小)

手切新鮮牛頸牛油花分佈均勻,稍放湯灼一灼,即放入口, 不會韌,好有甘香嫩滑有牛味

 手打五寶拼盤 鮮製四拼餃
手打五寶拼盤有手打墨魚丸、鮮蝦丸、鯪魚丸、豬肉丸、牛,
全都好彈牙口好味,尤其墨魚丸有質感好味
鮮製四拼餃有水、牛、鮮蝦雲吞及韭菜餃, 特別雲吞有好大隻蝦及多料,好好味

脆鯇片
 
脆鯇片肉質入口紮實就有口的口感

食了咁多肉,當然少不了蔬菜
油麥菜(半) 及 雜菇拼盤
 全部非常新鮮及鮮甜



米走雞
太子彌敦道761號太子藍馬之城2樓



Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...