2017年12月20日 星期三

❤飲食❤ 好掂好味的的餃子 ~ 餃掂手工餃子雲吞專門店

放工後, 朋友相約我到在太子食餃子當晚飯,
她食過返尋味, 所以再來食呢!

店裝潢光,環境舒適

每張台附有自助的酸蘿蔔及多款醬


先來前菜小食 
黃金原味皮蛋  $25
 
晶瑩通透的黃金皮蛋,這款比較少食,
有軟滑溏心,十分甘香,而碟底下有辣油可沾點,十分開胃!


龍鳳松茸灼餃(跟狀元九鼎湯) $75
龍鳳松茸是餃, 分別兩種口味
分別黑松露豬肉及白松露豬
見到這餃顯得好


咬上去確實餃皮真係薄身, 
有鮮甜的豬肉及濃濃黑松露,松茸味道較濃烈;

 
而另一款白松露水餃,涵有及淡淡的白松露,
松茸味道十分幽香;
兩款味道松茸濃香, 各有特色,
不住一口接一口,好味到無法形容

狀元九鼎湯就是赤小豆粉葛湯,店自家古法煲製,
絕無味精,好有家的味道
湯呈現奶白色,味道清甜滋潤,因較淡味,
可加點鹽,調整岩自己口味呢! 
我二人當然飲清晒啦!



 煎雲耳椰菜豬肉餃(大碗) $43
 
這煎雲耳椰菜豬肉,隻隻飽飽滿滿金黃,外脆內嫩多汁,
內三款材料分量比例均勻, 涵料十足,
豬肉配爽口的雲耳和椰菜,加上脆口 皮,好好味呢!



 芫茜豬肉湯餃(大碗)$43
 
芫茜豬肉湯餃也是十分多餡料,
用料新鮮,豬肉與芫茜味道出奇的匹配,
加上餃子皮薄,清甜赤小豆粉葛頭裡,別有一番風味。


最後,點了消滋潤飲品
自家製山楂雪梨水(杯) $15
落有甜甜酸酸味,是雪梨的甜及山楂的酸,
飲後十分滋潤及幫助消化,好岩而家乾燥天氣飲呢!

餃掂手工餃子雲吞專門店
太子界限街30號地下

Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...