2017年12月12日 星期二

❤飲食❤ 生日大晒之舔舔脷的海鮮盛宴 ~ 焱丸水產

男友選擇我至愛的日本料理來慶祝我生日, 
他就早就在焱丸水產BOOK定位呢!
平日8點多來到, 全場爆了,好彩早有預約
 店裝潢好有日本風格,以漁船為主調, 好似置身於日本當中

因我乜主見,點菜方面交由男友發辦

刺身大関5點盛$280

有五款刺身 ~ 有三文魚 、 油甘魚 、 赤身 、帆立殼海膽

厚切油甘魚口感厚實滑嫩,帶細緻甘甜;
厚切赤身油潤而軟滑,魚味濃郁豐腴


厚切三文魚油脂分佈平均,入口魚油厚重 

帆立殼有著濃郁鮮甜,有彈滑嫩口感

仲有海膽入口豐腴甘甜,獨有海洋的甜美

五款刺身,各有千秋,全部新鮮度十足,回味無窮


活生蠔 KAKI  (L)  $68/pc x 2
大大隻廣島蠔豐厚飽滿,入口creamy滑溜鮮甜,
滲出海水味,擠淋上青寧汁,令味道更鮮味


【龍神號  $158
送上龍神號來仲以為全部是刺身, 
見外面舖上滿了長長幾款刺身片,
打開入面原來是海膽卷, 海膽滲入壽司飯, 滋味非常
這款又可食刺身, 又可食壽司, 十分滿足


秋刀魚  $230
秋刀皮脆焦香,魚香在味蕾中不斷四散。


蟹味噌雲丹 $108
 
這是款是生食的, 松葉蓋載上了松葉蟹肉和甘腴蟹膏
海膽、三文魚籽子及青瓜,多款口感富層次,
並要倒出香醇濃郁忌廉芥辣汁混合來食, 
可提鮮味來,餘韻繞口


 蟹味噌甲羅燒 $68
蟹味噌甲羅燒就要燒, 松葉蓋載上了松葉蟹肉、蟹膏、 魚子、蔥絲及鵪鶉蛋。
燒時把鵪鶉蛋倒出與食材攪拌,直到燒到乾身就可以食。
匙出來蟹膏充滿鹹鮮濃郁,好味到爆呢!


鮑魚殼燒$68  x 2
鮑魚十分新鮮, 生生猛猛,見佢仲動下呢!
燒鮑魚要好好控制時間, 好在店員會幫手燒呢!
燒後鮑魚燒得焦香,口感爽滑帶嚼頭彈牙, 有鮑魚鮮味


醬油木魚帆立殼燒$75 / 松葉蟹膏帆立殼燒$80
這二隻巨大帆立殼, 啖啖鮮甜味
醬油木魚帆立殼燒,味道帶酸甜,帶出帆立殼肉質鮮甜開胃;
松葉蟹膏帆立殼燒, 想不到帆立殼鹹香蟹膏十分之配合,滋味無窮


點了店員介紹新推出飲品
熱情菠蘿燒$78  x 2
相吸引, 杯內有大大新鮮菠蘿粒,
想不到與燒酎好合襯,好香甜清新


以上每道菜我及男友食到舔舔脷及食指大動呢!
加上店員服務好好,好主動幫手燒,真讓我有賓至如歸的感覺。



焱丸水產
尖沙咀棉登徑23號華楓大廈地下5&6號舖



Yin’s Blog
*QoozaBeauty * UBlog *  Weshare * Elle
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...