2017年12月7日 星期四

❤飲食❤ 韓式新派簿餅 ~ Pizza Maru

Pizza Maru食晚飯,
主要是慶祝我的生日呢!


這店是食韓式新派西餐


店裝潢好有時代感, 另一道牆色特別繽紛,非常別緻,地方寬敞舒適




首先點了沙
 蜜糖柚子花園$88
這大大盤沙律, 有好多款新鮮沙菜, 特別是有至愛菠蘿,
 已淋上陳醋及芝士絲,十分開胃健康 

點了「星星」美食
 韓式炸雞 半半 $189
火辣秘製炸雞 及 芝士秘製炸雞
 
雞件外皮不硬脆的口感,是酥脆得來不太油膩,
已沾上辣醬的滋味有點似甜醬,而另一款淋上芝士粉,
內裡頭雞肉是嫩滑多汁鮮美, 則本人愛食芝士秘製炸雞多D 呢!


泡菜海灣芝加哥(蜜糖杏仁邊) $ 189
 
 
這是9寸大的厚身簿餅,餅入口帶鬆軟,餅上有濃濃芝士,
而配料勁豐富,有蝦、蟹肉、火腿及青椒等,口感豐富, 酸酸咸咸地,加上甜甜蜜糖杏仁內仲有好多芝士, 整體味道不錯呢!



江南牛仔 $158  加配金芝邊 $28
 
這餅底是由綠茶和小球藻以及12種天然殼物製成麵團,
所以特別健康美味煙韌這餅上有好多材料, 有火腿燈籠椒,加上甜甜地醬汁及咸香芝士,而餅邊有甜甜地甘薯味似南瓜味, 全餅以甜甜地為主, 打破以往慣食咸簿餅的傳統


Pizza Maru
銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場13樓1302舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...