2017年12月6日 星期三

❤飲食❤ 即叫即煮新鮮的大頭蝦 ~ 蝦棧

我與朋友在太子行完街,到附近食晚飯
就來到新開專食蝦的店~ 蝦棧,因大家都仲意食蝦
 入門口就見生生猛猛的蝦。

是活生生的蝦。

這店是台食,有多款台灣食品




來到當然要點蝦煲, 有多種口味選擇,
最後選擇  奶油蝦  $188
這煲有八隻大大隻的大頭蝦,啖啖蝦肉,十分彈牙,
蝦身蝦味比較淡味,想不到蝦頭有咁多膏,
配上較濃郁奶油味(牛油),增加一點兒鹹香,  
creamy得很, 送飯一流


糖心$15/隻  x 2 
這糖心蛋的蛋黃半生熟,
蛋白外有滷汁味,味道更是香濃味道



香煎墨魚黑白卷 $98

黑白卷外面是香脆腐皮,
內裡有彈牙粒粒的墨魚滑(白)同 墨汁墨魚滑(黑),
非常足料,口感非常, 最緊要不太油膩,是一流佐酒小吃。


麻辣臭豆腐$78
臭豆腐口感比較延身,入口有彈性且充滿了豆香,
其有好多孔吸收了麻辣(不辣)醬汁,
上鴨血,非常美味,如再加濃麻辣,更惹味。


台灣金牌啤酒$25
要嚐下台灣金牌啤酒,食下野,
上冰涼的啤酒,令人relax 心曠神怡!

菠蘿雪葩$68
以原隻菠蘿盛載雪葩,賣相非常吸引, 雪葩食上去綿滑,
果香十足,清清酸酸甜甜作飯後不錯的甜品


蝦棧
太子花園街233-235號偉雄大廈地下A舖


Yin’s Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...