2018年1月20日 星期六

❤飲食❤ 回味無窮鉄板燒 ~ 鉄人旨花

好友升識請食飯,必食好豪一點來慶祝一下啦!

我建議好不如去鉄人旨花食, 
因想年幾前來食過店的Omakase 是超水準,
想信鉄板燒方面也有信心呢!


店裝潢充滿著日式風情
這店有Omakase及鐵板燒等選擇

最後由朋友決定食鐵板燒
 坐低時店員先奉上熱茶及濕毛巾。


朋友決定選白象拔鉄板燒 2人份量  $2,888
這鉄板燒餐 有前菜 刺身/天婦羅鵝肝
白象拔和牛炒飯湯及甜品。


先來手作前菜
新鮮加上袖子汁,十分開胃
另一碗是日式薯蓉內有青瓜及甘筍粒及煙肉,
味道不錯


有刺身及天婦羅二款選擇,我地當然選擇刺身

刺身盛合 三點 
有三款刺身, 有滿口魚油香氣的拖羅
鮮甜油潤的秋多魚及爽彈牙尤魚,
全都十分新鮮


可以見到廚師好專心為客人製作精美食物

紅酒煎鵝肝
鵝肝好厚又大塊,至微脆, 
入口香內嫩, 有入口即溶感,
配了香脆多士令咬落去沒有油膩感,
加上酸酸地秘製醬汁,令味道更豐富!


日本白象拔


白象拔微微酒香,入口極之彈牙及清甜,
可自行灑上檸檬汁或沾點山葵,
令味道更加鮮甜


熊本縣產A5和牛王
未熟的和牛顯現出分佈均勻豐富油花
廚師細心問我們和牛要幾成熟,
我及朋友也是決定要五成熟

五成熟的和牛一口咬下的細嫩口感,
甜味油脂慢慢在口腔中溶化,
令人無法抗拒的好吃。




黑松露炒飯 (日本產米)
炒飯面上有推黑松露醬, 可攪拌炒乾一齊食。
炒飯黑松露味,並粒粒乾身不油膩,
不知不覺好快食完呢! 





清酒煮蜆
以清酒煮蜆,帶出蜆肉鮮甜味,
加上又肉肥厚肉鮮甜,連湯也是鮮甜,
通通都飲晒了。


最後以甜品,作晚飯完美句號
牛奶布丁灑上有朱古力粉,入口絲滑爽口,奶香十足。


我好欣賞餐廳很花心思,在佈置上、燈光效果,
以至食材及食具講究,都非常認真,確實反映專業的態度

鉄人旨花
銅鑼灣謝斐道477-481號肇明大廈2


Yin’s Blog
 Fanpiece * SinaBe* esdlife* Open Rice Dianping* 
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...