2015年10月30日 星期五

❤飲食❤ 蒸出原汁原味 ~ 金豪酒家

朋友仲意食海鮮,咪約我及大班去,到他公司附近的金豪酒家,
去大擦一番,這酒家主打蒸氣石鍋.
 

 金豪酒家裝潢是一般酒家格局,地方寬敞.

我是第一次來食有關以蒸氣石鍋蒸氣海鮮,當然非常興奮.
見每張台的鍋用草帽做鍋蓋,將蒸氣水份吸收,是避免出現倒汗水呢!


 醬料可出外到取,自由配搭.

多款生猛海產由你選,可睇清楚新鮮度.
 
首先放米及排骨在底層
 
 
將食材焗桑拿,食出原汁原味.

  
蒸 胭脂蚌 約2-3分鐘 


胭脂蚌厚肉鮮甜,咀嚼時有口感非常.
 
  
蒸 花蛤皇 約3分鐘

花蛤雖細細粒,肉質飽滿,想不到鮮甜無比.
 
 
薑蔥蒸美國石蠔 約5分鐘

手掌大的美國石蠔肉,口感濃郁creamy奶香,非常YUMY.

 
 蒸聖子約2-3分鐘 

開邊蒸加上炸香蒜粒及粉絲,大聖子厚肉彈牙爽囗,非常好味鮮甜.
 
 
清蒸重皮蟹約10分鐘 (九月及十月時令靚
)

重皮蟹蒸熟後色澤鮮紅奪目,蟹膏質有豐富滑軟綿口感,而蟹肉好有鮮味.

 
以上海鮮我完全沒沾醬汁,都完全夠味.
 

梅菜蒸芥蘭約2-3分鐘
芥蘭軟諗,而菜上加了少少梅菜,令芥蘭更清甜

 
 
蒸順德蒸污槽鮮雞約7分鐘
順德鮮雞肉的嫩滑口感絕佳,雞肉汁也頗多,

配合榨菜,紅棗,木耳等,非常好味健康.


最後食鍋底排骨粥底,有海鮮及雞肉汁精華在內,

粥好綿密好鮮甜非常又好味呢!

 職員好細心會經常來睇海鮮是否熟,及會更換碗碟,
下次必帶家人去食原汁原味健康菜,沒油沒調味. 

金豪酒家
北角炮台山木星街18C-E地下

Yin's Blog
The Ztyle* Itrial  * Sheblogspot * Beautylife * Qooza *
88DB Glamablog * Fanpiece * SinaBe*
希望大家喜歡我的分享
歡迎找我合作試用、出席活動
My Mail : tungng88@yahoo.com.hk
My Facebook Fan Page  : http://www.facebook.com/yin.talkingabout

沒有留言:

張貼留言

❤飲食❤ 嘆美酒食美食 ~ NATA

男友知我勁愛嘆美酒食美食, 就來到近我公司附近  NATA食晚 餐廳裝修好有濃濃 歐陸 風味,好有 氣氛 , 環境寬敞舒適 。 Dinner Menu 點了二份主菜都是牛扒 食牛 扒當然配紅酒  【 Sauvignon 】  $288 小食點左 【 炸芝士 】  $58 這炸芝士...